Nag-trending sa social media ang personalidad nga si Sachzna Laparan human niya gipakita ang lalaki nga daw nakabihag sa iyang kasingkasing ang tawo nga iyang gitawag og “Hun.” Sa usa ka Facebook post niadtong Domingo, Agosto 30, diretsong gihinganlan ug gi-tag ni Sachzna ang lalaki si Renz Calvin Estrella ug mipaambit og mga litrato diin makita silang duha nga sweet kaayo.
Ang litrato nga gilakip sa post ni Sachzna nagpakita kang Renz nga mihalok sa iyang wala nga aping samtang gigakos siya. Aduna usab siyay hait ug maalamong tubag alang sa mga tawo nga nagtsismis bahin sa kadali sa iyang pagpangita og bag-ong uyab human sila nagbuwag sa iyang ex nga si Mark Pascual niadtong Hulyo usa ka panagbuwag nga nahimong kontrobersyal tungod sa mga isyu bahin sa utang.
Matod pa ni Sachzna, ang konsepto sa “healing process” dili magamit kaniya tungod kay, sa sinugdanan pa lang, wala man siya “nasakit” o nasakitan. Kasagaran gigamit kana nga termino alang sa mga tawo nga bag-o lang migawas sa usa ka relasyon o nakigbuwag sa ilang partner. Daw nakakuha og pag-uyon gikan sa mga netizen ug sa iyang suod nga mga higala ang iyang bag-ong uyab.
Nakita si Sachzna uban sa maong lalaki sa malampusong “Biyaheng Bente” concert ang show alang sa ika-20 nga anibersaryo ni Pop Rock Royalty Yeng Constantino sa Smart Araneta Coliseum niadtong Agosto 29 (Ikaduhang Adlaw). Samtang, ang Facebook profile ni Renz nagpakita og pipila lang ka detalye gawas sa kamatuoran nga usa siya ka “digital creator” nga adunay 19,000 ka mga follower.
Kung susihon online, nakadawat si Renz og “Honorary Chief Executive of the Year” award niadtong 2025 gikan sa Nation Builders & Mosliv Awards isip Presidente ug CEO sa Zenith Capital usa ka kompanya sa Pilipinas nga nagtanyag og business loan ug financial services alang sa mga small and medium-sized enterprise (SME) ug mga korporasyon.










